Варвинський
КЗЗСО I-III cступенів
« Варвинський ліцей№1»
План роботи
з обдарованими учнями
вчителів української мови та літератури
Керівник МО Денисенко Василь Васильович
2019-2020 н.р.
Варва 2019
План роботи
з обдарованими учнями
на 2019-2020 навчальний
рік
№
п/п
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
1.
|
Діагностичні контрольні
роботи учнів 5 класу
|
вересень
|
2.
|
Діагностування та анкетування, виявлення обдарованих.Поповнення банку
даних "Обдарованість".
|
вересень
|
3.
|
Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди,
рекомендації, анкетування).
|
вересень
|
4.
|
Розробка навчальних програм
для індивідуальних і групових занять з
обдарованими учнями.
|
жовтень
|
5.
|
Перший етап предметних олімпіад
|
жовтень
|
6.
|
Вироблення принципів у підході до розвитку творчих здібностей учнів
(наказ про роботу з обдарованими дітьми).
|
жовтень
|
7.
|
Індивідуально - групові заняття з переможцями І туру Всеукраїнських
учнівських олімпіад.
|
листопад
|
4.
|
Підготовка учнів до участі в районному етапі предметних олімпіад
|
листопад
|
5.
|
Вибір теми та організація дослідницької діяльності учнів.
|
листопад
|
6.
|
Круглий стіл для учнів: “Вивчення методичних рекомендацій написання науково- дослідницьких робіт”.
|
грудень
|
7.
|
Підсумки
навчання в І семестрі та участь учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських
олімпіад.
|
грудень
|
8.
|
Інструктивно- методична нарада керівників наукових
робіт щодо оформлення учнівських наукових робіт, ознайомлення з „Положенням
про конкурс- захист науково-дослідницьких робіт учнів”.
|
грудень
|
9.
|
Участь в міському етапі конкурсу-захисту робіт МАН. Написання
контрольних робіт
|
січень
|
10.
|
Тренінг “Особливості навчання і виховання обдарованих дітей”.
|
січень
|
11.
|
Установчий семінар для учнів –
членів МАН
|
с ічень
|
12.
|
Провести
конкурс-захист творчих та науково- дослідницьких робіт учнів по секціях.
|
січень
|
13.
|
Психолого-педагогічний семінар «Робота школи і
сім'ї у визначенні пріоритетів виховання особистості».
|
лютий
|
14.
|
Про перспективу роботи із здібними учнями.
|
лютий
|
15.
|
Робота обдарованих учнів над
проектами.
|
постійно
|
16.
|
Аналіз роботи з обдароаними учнями на засіданні
методичної комісії природничо-математичного циклу.
|
за планом
|
17.
|
Зустріч наукового потенціалу, творчих організацій
із здібними та обдарованими дітьми.
|
протягом року
|
18.
|
Інтелектуальні змагання між
обдарованими дітьми.
|
постійно
|
19.
|
Участь обдарованих учнів у проведенні предметного тижня ліцею.
|
квітень
|
20.
|
Участь обдарованих учнів у Всеукраїнських учнівських конкурсах.
|
протягом року
|
21.
|
Проведення турнірів за участю здібних та
обдарованих учнів.
|
квітень
|
22.
|
Педрада. Підготовка звіту про роботу із здібними та обдарованими
учнями.
|
травень
|
23.
|
Залучати обдарованих дітей до
навчання: заочних школах та курсах при ВНЗ; в очно-дистанційній школі при МАН.
|
травень
|
24.
|
Вивчати
досвід роботи з обдарованими дітьми в навчальних закладах області.
|
протягом року
|
25.
|
Участь у науково-практичних конференціях, семінарах різного рівня, присвячених
проблемам розвитку творчого потенціалу
педагогів і учнів, впровадженню
нових освітніх технологій.
|
за планом ЧОІППО
|
26.
|
Висвітлювати в засобах масової інформації творчі здобутки учнівської молоді, її участь у
конкурсах, олімпіадах, оглядах, тощо.
|
постійно
|
27.
|
Перспективи планування роботи із здібними та обдарованими учнями.
|
червень
|
28.
|
Підбиття підсумків роботи з обдарованими учнями
(діаграми, схеми).
|
червень
|
29.
|
Організація роботи творчих групи викладачів для
розробки й апробації програм,
методичних посібників для роботи з обдарованими учнями.
|
червень
|
30.
|
Проводити
відстеження щодо подальшого навчання
випускників - переможців олімпіад, конкурсів обласного та Всеукраїнського рівнів.
|
протягом року
|
Немає коментарів:
Дописати коментар