План роботи на 2019-2020 н.р "Обдарована дитина "

Варвинський КЗЗСО I-III cступенів « Варвинський ліцей№1»












План роботи
з обдарованими учнями
вчителів української мови та літератури
Керівник МО Денисенко Василь Васильович
2019-2020 н.р.
















Варва 2019

План роботи
з обдарованими учнями
на 2019-2020 навчальний рік

п/п

Назва заходу

Термін виконання

1.

Діагностичні контрольні роботи  учнів 5 класу

вересень

2.
Діагностування та анкетування, виявлення обдарованих.Поповнення банку даних "Обдарова­ність".

вересень

3.
Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди, рекомендації, анкетування).

вересень

4.
 Розробка навчальних програм для індивідуальних і групових  занять з обдарованими  учнями. 

жовтень

5.
Перший етап предметних олімпіад

жовтень

6.
Вироблення принципів у підході до розвитку творчих здібностей учнів (наказ про роботу з обдарованими дітьми).

жовтень

7.
Індивідуально - групові заняття з переможцями І туру Всеукраїнських учнівських олімпіад.

листопад
4.
Підготовка учнів до участі в районному етапі предметних олімпіад
листопад
5.
Вибір теми та організація дослідницької діяльності учнів.

листопад
6.
Круглий стіл для учнів: “Вивчення методичних рекомендацій написання  науково- дослідницьких робіт”.  

грудень

7.

 Підсумки навчання в І семестрі та участь учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. 

грудень

8.
Інструктивно- методична нарада керівників наукових робіт щодо оформлення учнівських наукових робіт, ознайомлення з „Положенням про конкурс- захист науково-дослідницьких робіт учнів”.

грудень

9.
Участь в міському етапі конкурсу-захисту робіт МАН. Написання контрольних робіт


січень

10.
Тренінг “Особливості навчання і виховання обдарованих дітей”. 

січень
11.
Установчий семінар для учнів – членів МАН
с ічень
12.

Провести конкурс-захист творчих та науково- дослідницьких робіт учнів по секціях.
січень

13.
Психолого-педагогічний семінар «Робота школи і сім'ї  у визначенні пріоритетів виховання особистості». 

лютий


14.

Про перспективу роботи із здібними учнями.  

лютий
15.
Робота обдарованих учнів над проектами.
                                       
постійно

16.
Аналіз роботи з обдароаними учнями на засіданні методичної комісії природничо-математичного циклу.

за планом

17.
Зустріч наукового потенціалу, творчих організацій із здібними та обдарованими дітьми.

протягом року
18.
Інтелектуальні змагання між обда­рованими дітьми.
постійно
19.
Участь обдарованих учнів у проведенні предметного тижня ліцею.
квітень

20.
Участь обдарованих учнів у Всеукраїнських учнівських конкурсах.

протягом року
21.
Проведення турнірів за участю здібних та обдарованих учнів. 
квітень
22.
Педрада. Підготовка звіту про роботу із здібними та обдарованими учнями.
травень

23.
Залучати обдарованих дітей до навчання:     заочних школах та курсах при ВНЗ; в очно-дистанційній школі при  МАН.

травень
24.
Вивчати досвід роботи з обдарованими дітьми в навчальних   закладах області.
протягом року

25.
Участь у науково-практичних конференціях,      семінарах різного рівня, присвячених проблемам розвитку     творчого  потенціалу  педагогів і учнів,  впровадженню нових     освітніх технологій.

за планом ЧОІППО
26.
Висвітлювати в засобах масової інформації твор­чі здобутки     учнівської молоді, її участь у конкурсах, олімпіадах, оглядах, тощо.
постійно
27.
Перспективи планування роботи із здібними та обдарованими     учнями.
червень
28.
Підбиття підсумків роботи з обдарованими учнями (діаграми, схеми). 
червень

29.
Організація роботи творчих групи викладачів  для розробки  й апробації програм, методичних посібників для роботи з обдарованими учнями.

червень

30.
Проводити  відстеження щодо подальшого навчання   випускників - переможців олімпіад, конкурсів обласного та    Всеукраїнського рівнів.

протягом року














Немає коментарів:

Дописати коментар